Thursday, April 02, 2009

Banyak keje + tak sihat + stress = ?

Salam..

  • Aku still tak boleh update secara menggila walaupun banyak citer nak tayang kat sini..
  • Keje still banyak lagik nak buat..harap2 today leh habis
  • Dateline dah dekat...tolong2..
  • Dapat MC 2 hari tapi terpaksa datang keje jugakkkkk...tensiii..Doktor yang bagi MC kat aku siap marah2 lagik suh aku balik..pastu dia tengok atas meja aku menimbun fail/dokumen..lagila dia menyinga..lek la doc..gua ok je..(statement terpaksa buat..)
  • Dalam tak sihat2 ni aku still nak gi MV esok nak beli t-shirt kat padini yang diidamkan..kekekek..
  • Selera makan tetap maintain..tadi aku gi beli breakfast..budak lelaki yang casher tu dia bagai statement tak boleh bla kat aku.."Akak ni demam2 pun makan banyak jugak yer.." sambil garu2 dagu...wat malu jer..dah la orang ramai..chait..
  • Rasa cam nak balik umah jer..uwaaa...

Sekian terima kasih..

No comments: