Tuesday, April 14, 2009

Kaki aku sangat lenguh ari ini..

Salam..
Tengok tajuk entry di atas..ya tawan2 semua..kaki aku sangat lenguh hari ini ye tawan2..begini ceritanyer..pagi2 tadi aku sampai agak terlewat dari biasa..so, parking dah penuh..kat depan office aku ni lak dorang duk letak ambulans so, takde space la kete kecik mak nak park..so, terus gi parking kat nursing bakang..dah lama giler tak parking sana..rasa jauh bangat seh..aku rasa aku jalan dari parking ke office ni cam lama no..jalan..jalan..jalan..tak sampai2..tapi akhirnya sampai la gak kan..tak kan la tak sampai laks..
pastu sampai office jer boss sms..cakap pasal spec equipment yang kitaorang nak beli tu..bla..bla..so, menapak pulak aku gi biomed office..jumpa engineer kat sana amik kan spec tu..pastu balik office semula..Pastu prepare document semua..then call boss cakap document dah ready..
Pastu boss sampai office jer terus dia cakap.."dah ready? jom.." Halloo..takkanla nak bawak aku sekali gi sumber bahan kot..jaoohh tu..dah la arini aku pakai high heal..pastu kain ketat lak tu...adoii ya..Tapi you're the boss...ikut kan ajer..dah la boss aku ni jalan sikit laju..terkejar2 aku..letih woo nak sampai sana..Lia & Za mesti taw kan jauh mana sumber bahan ngan office aku..Pastu tunggu officer lama giler..pastu bincang sesikit..pastu balik...penat woooo...
Tu jerla aduan pepagi nih kan..sekian..luv..anna (Mesti dalam ati korang kan cakap..ek'elleh dak anna ni tu pun nak citer..he..he..sooka..sooka..)

No comments: