Tuesday, April 14, 2009

Gift from Dr. Salleh.. :)

Salam..


Cheaaah..tajuk entry tak hengat punyer..gift from Dr. Salleh tuuuu...please sikit ek..marah hubby i karang..actually entry ni memang ditujukan tuk Dr. Salleh pun..Tapi harus diingat dia bukan bagi kat aku sorang..kak nita pun dapat jugak..both of us dapat taw..Dah lama sebenarnya dia bagi..tapi aku maleh nak wat entry pasal ni..tapi sebab sajer nak banyakkan cerita..nampak sangat aku dah takde citer...huhuhu...ni ler bendanyer...

Tantik tak? Tapi ni bukan actual size benda alah ni taw..
;
;
;
;




See..sebenarnya fountain ni kecik and tomel sajork..tapi aku suka..benda alah ni pakai bateri..so, bila on suis dia, air pun mengalir cam gambar di atas..pastu ada lampu2..dalam gambar tak nampak la kan..kalau nak tengok betul2 sila la datang umah aku kat Taman Melati tu..mai kita tengok sama2..


btw..Dr. Salleh yang aku maksudkan tu ialah dia ni..orang yang aku cakap tak ensem tu...he..he..he..sowi ye Dr. Salleh..tapi tak kesahla..sebab dia bukan baca blog aku pun..hahahaha..


apapun..thanks to Dr. Salleh for this fountain..

No comments: