Wednesday, April 15, 2009

Gi lunch together...

Salam..hai..
Tadi gi lunch ngan my bestfriend Rose & Lia..lama betul tak jumpa Rose..rasanya almost 3 years kot..padahal dia keje dekat jer ngan office aku..rindu bangat sei sama dia..kitaorang makan kat secret receipy kat One Jaya...tapi sangatla rugi sebab aku terlupa nak bawak kamera..handbag tinggal kat office..padahal benda tu yang aku paling ingat nak bawak pagi tadi..ruginyer la..tapi mujur lia amik pic sikit pakai hp dier..nak guna hp aku..almaklumla old version nyer hp kan..so, gambar akan jadi cam tv rosak gitew..so, sekarang tengah tunggu pic dari Lia..tapii..Lia, pesal amik gambaran sikit sangat..kalau bawak camera tadi mau sepuluh keping pelbagai aksi aku amik...rugi..rugi..ker..ko segan ngan mamat tiga orang yang duk makan sebelah kita tadi kot..he..he..he..
So, for today ni jer la kot..will update later k..after dapat pic dari dak Lia..akan aku olah karangan bahasa melayu darjah 3 untuk korang baca..sekian dari akuu...luv..anna...

No comments: