Tuesday, April 21, 2009

Mau mata yang menawan..he..he..

Assalamualaikum..

Korang selalu kan tengok iklan Innershine yang Diana Danielle tu kan..cantik kan mata dia..dia cakap dia minum Innershine mata dia cantik kan..tapi apsal aku minum Innershine, mata aku tak cantik cam dia pun...huhuhu..pasan plak kan..he..he..he..Dah tentu mata minah tu memang dah cantik menawan kan, banding ngan mata aku ni ha..aku rasa minum berlori Innershine ni pun belum tentu mata leh secantik cam gitu kan..bersyukur jela dengan apa yang ada..hiks..
Tapi korang mesti penah kan minum brands' innershine ni..saja nak pomot kat sini..aku start minum innershine ada la dalam beberapa bulan la..sedap taw..tapi takdela mata aku tiba2..blink2..berubah jadi Diana Danielle tu kan..ntahla aku rasa cam sama jer..tak tau la kot orang lain tengok mata aku cam terpesona ker..he..he..pasan laks..So, pada korang2 cuba la Innershine brands' ni..sedap & berkhasiat..
Brand's Innershine Berry Essence..Rich in Vitamin A, C, E & Zink..Let its natural goodness add brightness to your day!!

Tak bersinar pun mata aku kan..huhuhu.


Mata cik Raihana ni lagi bersinar aku rasa walaupun tak minum Innershine..Ini bermakna aku kena gigih minum Innershine banyak2 lagik..so that aku leh lawan kebulatan mata dak kecit nih..he..he..he..



3 comments:

wan muliani said...

ahahhaha best ke?yani ingt nk try gak la..mata yani tecik je..xpe minumutk kesihatan..bukan utk mata menawan..kan menawan sgt ssh lak cik abg...nant ramai lak y ngorat k.su..hehehehe

Anna said...

oneyani~ sedappppp...takperla mata menawan tuk cik abg gak kan..btw..jadi ker datang KL??

wan muliani said...

jadi la akak..hehehhe tp perancangan cuti tu xtao lg mcm mane..30/4 tu die kn buat presentation lak kul4.sadis betol la