Friday, April 03, 2009

Kuar Jenjalan Dengan Anak Daraku.. :)

Salam.
Hari sabtu lepas aku gi jenjalan ke Jusco Wangsa Maju dengan Cik Raihana Humaira..mula2 tu rasa cam nak tinggal jer dia ngan 'ibu' dia..but then fikir2 sian pulak..dah la hari2 kena tinggal..weekend pun nak tinggal dia jugak..so, bawakla jugak dia..my hubby keje that day..so, kena handle dak kecit tu sorang2 la nampaknyer..mencabar ni..buatnyer dia meragam..camner aku nak drive lagik..nak pujuk2 dier lagik..dah la aku ni tak boleh drive under stress.. pro la katakan..he..he..he..
Tengok Raihana tak sabar nak jalan2..Mama nyer lak sibuk nak gegambaran..

But this girl..sangatla behave ye tuan2 & puan2..dari mula2 aku letak dia kat car seat dia..dia rileks jer..tapi diumpanla dengan tag EMS abah dia and twisties yang memang dia tak boleh makan, cuma untuk dimain sajer..dia stay cool jer..

Tengok tu..rileks jer..

Sampai kat Jusco pun..dia rileks jer..aku letak dia kat trolley yang ada tulis "child no allowed to be seated in the trolly"..he..he..he..tapi dak kecit ni rileks jer..siap sengih2 kat orang sekeliling..tegur2 salesgirl yang duk jaga kasut & handbag kat situ..senang ati mak ko ni ha..

Aku rasa ada la 10x kot aku pusing2 dalam Jusco tu..tapi tak jumpa pun yang berkenan di hati..just jumpa sandal jer from NYC..tu jer la yang aku beli...pastu kuar dari Jusco ingat nak carik perfume lagi kat Body shop tapii baru je beli last month kang mengaruk lak hubby aku tu kang..so tak jadi..jalan2 lagik tiba2 nampak ni..
See...cedap kan..
Eh! bila laks big apple wujud kat jusco wangsa maju ni? so, dengan laju2 aku tolak trolli Raihana menghala kat situ..dapat la makan the alien & duren2 yang diidamkan..nyam..nyam..pastu..tengok cik Raihana tu cam boring2 and ngantuk2..terusla aku bertindak gi bayar tiket parking and balik sebelum dia wat hal kan..tapi dalam kete pun dia rileks jer..menikmati pemandangan kat luar kete...pastu elok aku sampai umah jer..parking..tarik handbreak..terus itu anak dara tertidur..masa aku angkat dia pun still tido jugak..sampai kat rumah masukkan dalam buai terus tido..and aku pun sama2 la tido gak..dengan rasa tak puas hati sebab tak dapat beli pe2 pun...


Tengok..penat taw..aku siap close up muka berminyak aku nih..letih wo..dukung dak kecit nih...

No comments: