Tuesday, April 14, 2009

Dapat baju lagik..he..he..

Salam..hai..


Aku baru dapat baju2 ni semalam and ari ni..sajer jer nak jaja kat sini kan..as usually from An-wardrobe..aku ska la baju2 dak kecit ni..cantik jer di mata aku..so, masuk yang ini sudah 5 helai baju yang aku beli online dalam masa 2 bulan..perghh..tak hengat punyer belanja..tau dek hubby aku mamposs kena soal siasat..huhuhu..



Ni parcel pos laju yang aku dapat..satu semalam..satu hari ni..







Aku suka yang ini..smart jer nampak..sila abaikan keadaan ladies office aku yer tawan2..and abaikan jugak kain ketat aku and tudung aku yang warna purple yang memang tak maching langsung ngan baju tu...ni kes tak sabar nak try baju baru..hik..hik..







Yang ni aku dapat ari ni..comel kan..aku sukeee..he..he..(gambar first tu sila sengetkan pala masing2..aku malas nak edit..sowii..)




Tapi my hubby punya favourite baju still this one from elegant wardrobe..so, to Yanie..kalau ader lagik baju yang cam gini please let me know yer..asben akak suka so, secara automatik jadi my fav baju jugak..hiks..





To Adik An cayang pulak..nanti update lagi baju2 yang cantik2 ye..sure I bertindak cepat2 grab baju tu..he..he..he..


sekian adernyer..


Luv..anna..

4 comments:

attyfir said...

semua baju tu cantek2..

wan muliani said...

huhuhu alamak ade gak terselit baju yani..ye yani pon nk cari baju tu byk2 lagi..mmg sgt hot baju tu..sampaikn yani sndr xsempat nk bedal satu!huhuhu tggl y pink je

pst:y penting setiap kali pakai bj tu ingt yani...huhuhuhu

Anna said...

atty's: tq..tq..mai la kita sopping sesama kty..

oneyani: Mestila ingat..nak pakai jer terus automatik "oh! ni beli kat yani nih.." he..he..

Ann-Wardrobe said...

yuhuu!! chakk!!
hye sue... suka nyer new entry ni. keke. apa pum timer kaseh byk2 yerk sue.... :)

siap pose lam toilet. keke :P