Monday, April 13, 2009

Abah pegi umrah..

Salam..

Last week bersamaan ngan 8hb April, abah aku gi umrah..dia gi ngan abg zul, kak ma (wife abg zul) & emak kak ma..so, kitaorang pun berkampungla kat KLIA that day...Insyaallah on 21st April nanti dorang balik ke sini semula. Doakan dorang selamat ye korang..please..

Tak nak bebel banyak2 sangat..emo plak karang..ni gegambaran sikit..aku amik gambar sikit jer sebab cam sibuk wat benda lain..he..he..

Ini Abg zul & Abah (tau kan yang mana satu abah aku..)

Kak Mar, Makcik Kak Mar, Mak Kak Mar, Suami Kak Mar..

Ni Adeeb Qameel Nasrullah..anak abang aku Nas..yang aku penah post entry pasal aku gi melawat kat Gleneagles Intan masa dia lahir aritu..

Ni lak..baby tua sikit..Cik Raihana yang buat hal sebab dia ngantuk..(gelapnyer hubby ku itu..)

Luv...Anna..

3 comments:

Lia said...

Selamat menunaikan ibadah umrah & selamat kembali.. mesti abg zul yg sponsored ni..
~ anak abg zul sapa jaga

attyfir said...

semoga selamat menunaikan umrah dan selamat kembali..

Anna said...

Lia ~ Major sponspor by Abg Zul..then adik badik lain bagi ikut kemampuan masing2..he..he..A zul lum ada anak lagi arrr..doakan dorang cepat2 dapat anak gak taw..

atty's ~ tq kty cayang!