Wednesday, March 25, 2009

Sembang Pagi..

Salam..Hiii...Selamat pagi..
Actually takde topic sangat sebenarnya nak dishare..cuma aku nak tanya..pernah tak korang rasa cam "ekelleh..dier ni cam bagussssss jek.." Ha..camtu la..
Aku just nak share sikit jer kot pasal seseorang ni yang berlagak seperti ayat di atas.."dia" rasa "dia" bagus..Nak sound orang sesuka ati "dia" jer..halloww..kalau ye pun nak tegur ke apa boleh tak ngan bahasa yang sedap sikit didengar..aku rasa "dia" tu kan tak pernah gi kursus komunikasi la..atau pun memang mental "dia" dah camtu..background "dia" memang camtu..cakap lepas tak berpasal kan..pastu siap jengil2 mata lagi..kalau mata tu cun macam mata anuar zain yang menggoda tu takperla gak kan..agi satu aku rasa sebab "dia" ni cam tak cukup didikan moral kot kat skolah dulu..Apa yang "dia tu" tegurkan tak payahla aku ceritakan kat sini..lagipun aku sekarang nak jadi cam Lia..bak kata Lia..kalau marah tu..marah dalam hati jer..huhuhu..tak taula aku leh simpan jer amarah aku ni dalam ati ker tidak..takut jadi barah ati laks karang..asyik menyimpan jer..tapi takper..aku try my best la kan..malas nak gaduh2..wat per..wat penat jer..Berbalik pada "dia tu" kan..daripada info yang aku dapat, "dia tu" memang pangai camtu..eksen sikit la kata orang..kalau orang tegur pun cam nak tak nak jer bagi feedback..cam tak ikhlas gitu..kalau berkawan pun pilih2 woo..orang berpangkat & berharta jer layak kawan ngan "dia"..tapiiii..masalahnya "dia tu" berpangkat kah???hahahaha...gelak besar sikit..kalau setakat ko nyer keje gred sokongan gomen jer..tak payah la nak berlagak..ni tak..lagak tu cam pegawai JUSA C tu..paling koman pun nak gak berlagak cam pengurus kanan..he.he..he..sowi man..tak layak langsung..tengok idung ko pun aku rasa uncle atendan kat tempat keje aku ni lagi tinggi darjat dia taw..ups..terlow grade ko laks..tapi takper..aku taw yang dia tak baca blog aku ni.."dia tu" buto it sikit..nak tekan keyboard pun aku rasa mau demam 10 hari pastu..so "dia" tak kan rasa pe2 la kan walopun aku ngutuk "dia" kaw2 kat sini....lagi satu aku rasa "dia" ni eksen sebab bini "dia" keje kot..lorrr..tapi kalau setakat bini ko tu keje kerani pejabat peguam ker..ataupun kerani sekolah gred N11 ker..tak yah la nak berlagak gilak2..bukan aku nak ngutuk kerani ker apa taw..aku tak niat langsung..aku taw bukan senang keje kerani ni..mana ada keje yang senang kan..cuma aku cakap kalau "dia tu" nak berlagak sangat cakap bini dia bercareer kan..he..he..he..sangat tidak sesuai..baru pakai kete proton persona dah berlagak cam pakai ferrari..tolonglah...
Tapi takperla kan..biarla "dia" berada di awangan sekarang ni..biarla "dia" rasa tinggi bangat diri "dia" tu..tapi sekali "dia" jatuh..bedebuk..debuk..debuk...sakit woooo...pastu nak bangun balik susah taw..Apa2 pun aku malas nak layan sangat benda remeh camni sebenarnya..biarla "dia tu" dengan kebodohan dia seorang...and ngan kebodohan bini "dia" yang sama2 kekwat cam perimadona zaman mana ntah..(ade ker pakai baju kuning...terang giler..dari atas sampai bawah..sampaikan nak tengok muker dia pun silau..)
Sekian sesi sembang@ngutuk pagi aku bertarikh 25.03.2009...

2 comments:

Deqna said...

memang ada org camni yg wujud.. memang tak fikirkan hati dan perasaan org lain, asyik ingat dia jer yg terbaik padahal sebaliknya. Sebenarnya org yg cam ni memang ada samting wrong sikit ngan mental dia tuh.

wan muliani said...

wah emo betol..tp mmg pon ramai je y mcm tu..perasan diri bagos..tp org mcm tu xramai kwn pon..sbb die sndra de penyakit hati...ssh die nk letak ngan org..hahaha