Wednesday, March 25, 2009

hAPpY BiRTHdaY KaK NITa!!

Happy Birthday to Kak Nita yang ke...? Tu kena tanya dia tau..Btw..baru jap ni kitaorang celebrate birthday akak office aku merangkat Matron kat sini..dia nyer birthday 25.03.19..Ala bukan ada party liar ke apa..just small private party jer..lagipun kat office aku ni ada berapa kerat jer kan..Boss aku, Kak Nita, Officer aku (En Hafiz), then Kak Faizah..see..5 orang jer management yang menghandle satu department yang besar, yang ada 200 lebih staffs..siler kagum yer..hiks..hiks..Actually plan nak bagi suprise kat Kak Nita@Matron ni pun baru semalam terplan..ingat nak suprise sangat la kan..tup2 pagi tadi dia cakap..ari ni birthday i tau..dia dah announce laks..ingat saja la kan nak wat situasi cam gini - kunun2 dia lupa la kan birthday dia..pastu tiba2 kitaorang ni masuk bilik dia bawak kek & nyanyi lagu happy birthday kat dier..tapi lobang dah pecah laks nak belikan kek untuk dier..so, nan ado la suprise nyer kan..lagipun tadi pun just ada aku, kak faizah, dr salleh & Kak Zu (sister) jer ada..boss aku ada exam ngan student arini..pastu en hafiz laks time ni la dia nak kuar gi bank..tapi silap gak tadi lupa nak gitaw dia project kitaorang..so, simpankan je la kek tu untuk dia sikit..kang ngajuk lak kan..he..he..he..tapi takde heavy meal pun..just cake & juice jer..tak sempat nak book or pi beli..so, kalau sesiapa yang still lapar tu (ditujukan kepada perut sendirik..serius aku lapar lagik nih..) sila la gi beli makanan sendiri yer..
Nila birtday girl (girl kah??)nyer..Happy Birthday!

Nampak tu..dia dah start nangis dah..nangis terharu tu..hiks..
Birthday girl bersama tuan tanah & Dr. paling fopular kat tempat keje aku..orang cakap dia encem..encem ker korang? mana ada kan..dorang semua marah aku sebab aku cakap Dr ni tak encem..encem lagi asben ai.. :P

Ni..kak faizah..muker terkejut and gambar tak rela diambil...dia tak tau aku tepek gambar dia kat sini..mati2 dia ingat aku dah delete gambar ni.he..he..he..i'm sowi...

so, tu aja la kot..entry ni akan kuar pada ari esok..sebabnya aku tak bawak cabel camera aku..so, tak dapek nak load pic kat sini..insyaallah esok kuar..Lastly, Happy Birthday Kak Nita, Thanks for being wonderful friend & kakak to me..May you'll always be happy..muuuuaaaahhhhh!!!

No comments: