Tuesday, March 03, 2009

Bikin Panas jek..

Salam..
Pagi nih aku telah terrr"rude" ngan orang tuer..bukan salah aku k..ayat cover line..Cam ni citernyer..pagi tadi aku keluar dari umah dengan berlapang dada walaupun malam tadi sekali lg dak Raihana tu wat pangai tak mo tido..asyik nak main jer..ngantuk giler aku...dipendekkan citer sesampai kat gate UM menghala PJ tu..kan kat situ banyak kete nak masuk parking..so, aku ni dengan susah payahnyer tak leh la nak ke depan lagik..kalau aku ke depan lagik, means aku akan langgar bontot kete myvi depan aku..kang tak pasal2 melayang RM aku kang..yang aku bengang nyer ada la kete wira kat bakang aku ni..baru aku pasan..yang selalu wat pasal ngan aku mesti kete wira..peliks2..Kete tu duk hon2 aku..pastu aku punyer la prihatin, siap tolong ubah gak kedudukan kete aku betul2 rapat giler ngan myvi tu nak bagi gak uncle ni jalan..sebab aku tengok kut cermin orang tua kan..so sian laks..kut la dia nak cepat ker..sakit jantung ker kan..nak cepat gi spital....jumpa ko nanti jaga!! akhirnyer dia berjaya lepas..tapi sampai kat sebelah kete aku dia leh..angkat tangan..kalau angkat tangan ucap timer kasih takperla kan..dia siap membebel angkat2 tangan dia..dengan muker2 sekali..hati aku dah panas dah..budus nyer orang tuer..automatic aku turun kan cermin kete aku.. aku bagi sekali..KO NAK AKU LANGGAR KETE DEPAN KER???SELFISH!!Pastu dia cam terkejut kot..terus elok jer jalan ke depan..aper dia ingat aku ngan kebaya2 di pagi hari ni tak leh nak marah ko balik ker? Bikin panasss la pakcik tu..walaupun benonyer takut gak aku kekalau dia tampa muker aku tadi..haru...huhu..walaupun aku ni nampak bersopan santun di luar..tapi aura Tun Teja dalam badan aku ni sesekali leh keluar jugak tau...ye la walaupun kiter pompuan..kadang2 bwk kete cam siput..selow..kununla..statement orang laki yang jealous atas kelembutan kiter..kecuali hubby ai tau..dia suka ngan kelembutan ai..hiks..tapi kiter kena la mempertahankan diri kan bila orang duk perlekehkan kiter..kalau tak orang asikkkk nak pijak paler kiter jer kan..so pada wanita2 semua..bangkitlah...tetiba laks...Tapiii..la ni aku dah sejuk dah...biasakla perempuan panas sekejap sjork..lagipun pagi2 ni aku dah pekena bubur pulut itam kegemaran ku...sedapppp...k nita bawak..campur durians lagi..best tau...
k la..dah lepas dah kemarahan & keenakan bubur pulut itam..makanyer babai ek..see ya!!

2 comments:

Anonymous said...

aku rasa kan semenjak ko bawa keta ni ... asyik kompelin jer... jadilah mcm aku.. pemandu yg berhemah.ha..ha..ha..padahal kdg2 tu ada juga aku bebel2 tp dlm keta jer la... he..he..he...

Anna said...

Tula..aku rasa sekarang aku jadi cam kureng sabar jer..pastu ada laks tempat nak melepaskan amarah aku nih..lagila..hihihi.