Friday, February 20, 2009

serius tak?...

Salam..
Aku sangat serius..tengok muka aku nih..serius kann..actually aku tengah melayan someone meluahkan perasaan..begitew la tugas2 seorang kaunseling tak de lesen..he..he..he..tapi orang dah trust kiter apa salahnyer tolong dengar kan...bukan kena bayar pun...

Lagi satu nak tanya..ok tak aku pakai tudung tu? Aku tak penah tau pakai tudung cam gini..ni first time aku pakai..senang nak pakai..kalau ok aku nak beli lagik tudung cam gini..hiks... (pasan laks kan..padahal dekat 15 minit aku nak melilit tudung tu..)


Ni laks sajer nak letak pic perfurme aku baru beli kat body shop..sajer jer sebab murah..2 botol tu RM75 jer..murah kan..tapi ada dak office ni cakap bau amorito tu cam chocolate basi..ader ker?? so, bila dia cuti jer aku pakai..kalau dia keje aku pakai perfume lain..kang dia muntah laks kan..he..he..he..

2 comments:

Anonymous said...

tanya sikit.. sapa yg tukang snap gambr ko tu... btw ok la pki tudung cam gitu.. aku pun ada beli 2,3 psg.. sebab mudah di pakai...tp aku beli bukan made in butik

Anna said...

aku snap sendiri..aku ada 2 jek..tu pun orang duk promote2 kat aku..takde butik2 nyer pun..aku beli kat carefour wangsa maju..yang aku pakai tu RM10 jer..ada pecaya??