Friday, October 31, 2008

Penat..

Salam..
Semalam (30.10.2008, Thu) aku takdela banyak keje sangat kat office sebenarnya..tapi aku rasa penat sangat2..pastu balik keje tu sampai kat parking..Alamak....ada 2 kete block belakang kete aku..so, aku dengan sepenuh tenaga pun menolak la kete tu..mula2 kete iswara..panjang jugak iswara sedan ni rupernyer..tapi ringan gak la..takdela susah sangat nak tolak..pastu nak tolak plak kete Gen2..tolak2 tak gerak2 gak..apsal la kete ni..biasa kalau kete yang block belakang kete orang ni tak tarik handbreak..let me check..hem..rupernyer dia tarik h/break dier..adoii...ni masalah besar ni..tapi sebab nak balik gak and tak nak tunggu lelama kat parking tu aku pun try gak slow2 and berskill..pusing sana sini..mujur kete aku comel jer.. so, boleh la menyelit..alhamdullillah..10 minit lepas tu aku dah keluar dari parking lot tu dengan amannyer..
Lagi aper ek..ha..Korang tengok tak citer Kekasih Ku Seru kat TV3? Semalam episod akhir dier..aku tengok separuh jer pastu aku tutup tv sebab aku takut..hubby plak keje malam semalam..tengok sorang2 cam seram jer..ntah aper2 ntah..penakut gak rupernya aku ni..tapi takpe aku dah minta best friend aku Lia citer kat aku nanti..mujur ada dia..he..he..he..
Hari ni aku nak minta half day kat boss aku sebab aku nak kena pergi JPN la..nak wat birth cert. aku dah hilang..lagi 2 minggu aku ada interview and nak kena ada cert tu..agak2 mood boss aku ok tak ek? Harap2 okla hendaknyer..Aminnn...
Milestone Raihana
1. Sekarang dia dah mula kenal orang..ada certain orang dia tak nak..yang cute2 jer kot dia nak..he..he..he..
2. lepas tu tido bukan main lasak..memang tak boleh letak tepi2 sangat dah mau jatuh katil lak minah tu..mana tak nyer..mula2 tido posisi elok jer..bila aku terjaga jer tengok dah kat kaki aku dah..pastu kalau mengantuk mesti tangan tak diam..garu muka..garu mata..kaki tak ingat nyer la..terangkat2 dah..
3. Kalau aku nak tukar pampers dia or nak bukak seluar dia dah tahu dah..siap luruskan kaki..bila aku tarik seluar dia, dia pun tarik kaki dia sendiri nak bagi seluar tu tanggal..
4. Dah pandai buka sarung tangan & sarung kaki sendiri..kalau nak buka sarung tangan kiri, dia guna tangan kanan dia tarik yg belah kiri tu..then tersengih2 kat aku..kalau kaki lak..dia rimas agaknyer dia tolak2 guna kaki dia..bila dah tertanggal satu dia angkat dua2 kaki dia then tengok jer kaki dia..agaknyer dia pelik tengok sebelah lain..sebelah lain..he..he..he..
Tapi aku frust ni sebab dia dah tak nak meniarap lagi dah..dah lama tak tengok dia meniarap pun..kalau pusing2 pun terlentang jer..dia tolak guna kaki dia..posisi tak ingat nyer..kejap jer dah kat bawah meja dah...
Cepat la sayang mama ni besar..tak sabar nak dengar dia panggil Mama..mama.. :)

No comments: