Tuesday, December 30, 2008

Lepak di Tasik Titiwangsa..

Salam..Haii..
Sekarang ni mesti ramai still dalam mood cuti lagi kan..aku pun sebenarnya..bosan la..tapi tak kisahla sebab boss aii cotii..bestnyer..(he..he..he..arap2 boss ku itu tak bacala entry PA dia nih..mati aii) btw, ni ada pic sikit aktiviti kitaorang weekends aritu..saja jer bawak Raihana pergi Tasik Titiwangsa..nak bagi dia luaskan exploration dier..asyik mengexplore dapur aku jer kan..kitaorang pergi petang sabtu aritu..pagi tu ingat nak gi jejalan lepas antar adik nor gi Jalan Duta..minah tu kan dah abis semester break, so balik uni semula la..dia tinggal a year lagik kat UUM..kira senior la..tapi kalau tengok badan alamak cam budak darjah 6 jer..(pada Nor kalau baca entry kak ni siler makan vitamin bebanyak yer..supaya jadi tinggi sikit..hi..hi..hi..) btw..after anta adik nor..kitaorang terus balik umah sebab tiba2 jer aku teringat nak basuh baju yang menimbun kat dalam washing machine tu..mesti hubby aku cam pelikz bila aku ajak dia balik rumah..selalu bila dia tanya.."so, our next destination?"..mesti jawapan isteri tercinta dia nih.."mid valley..klcc..dan shopping complex yang sewaktu dengannyer.." he..he..he..tapi aritu memang aku malas sangat nak gi mana2..so, balik jer la..But petang tu saja ikut hubby gi joging kat tasik sebab nak bagi si Raihana tu amik angin sikit kan..so, ni la pic2 nyer yer..

Eksyen giler muka anak dara aku nih..dia kalau ngan abah dier sure wat muka cam gini..nyampaz mama..



Kan aku dah cakap..nengok muka eksyen anak dara nih..



excited jer dapat pijak tanah..sampai nampak perut..seksi anak mama..
Sampai terlompat2 minah nih.. :P
Ni aku tak tau anak siapa..dia asyik duk kejar anak dara aku je..Nak ngorat anak dara aunty ker syg..


Muka tak bersedia anak & Mak..(semedang tak ready bila amik pic)


Rileks nampak..


seramz aku tengok brother yang tengah berlari kat belakng tu..op..op..jgn langgar kitaorang dah la bro..

Dah nak balik dah..Pastu before balik singgah beli susu Raihana & orange juice mama..(aku sekarang kan tengah addicted breakfast ngan orange juice..pepagi mesti nak kena orange juice dulu..cuci perut orang kater..) Ni kedai yang kitaorang selalu gi kalau malas nak gi carrefour/Giant..mahal sikit la kan kedai nih..

Sekian aktiviti riadah kitaorang untuk ari sabtu nih.. :)

No comments: