Tuesday, December 02, 2008

Tinggal Anak






Hai..Lama tak update blog sejak pergi kursus last week..apa yang aku boleh cakap pasal kursus tu..it was amazing..seronok sangat..First aku nak cerita from hari aku hantar Raihana balik sampai habis kursus k..






21/11/2008 (Friday)



Kitaorang naik bas pukul 9 am..Naik kat Jalan Duta and turun kat Baling..my hubby hantar kat Jalan Duta pagi tu..sedih giler muka hubby time tu..yela nak tinggal anak isteri seminggu..Tapi alhamdulillah, sepanjang dalam bas tu Raihana tak meragam pun...cuma masa awal2 atas bas jer dia meragam sikit maybe sebab dia mengantuk kot..bangun awal hari tu..tapi lepas menyusu dia tido..lama gak dia tido..aku pun tak sedar bila dia bangun..aku tak letak pun dia kat seat sebelah..aku pangku jer..sampai aku pun terlelap..aku terjaga tu tengok dia tengah terkelip-kelip tengok aku..mujur aku tak terlepas dia..he..he..he..ala2 tido2 ayam jerk..pastu dia main2 jap then tido balik..baik nyerla anak dara aku ni..kitaorang sampai Baling lebih kurang pukul 2 pm camtu..MIL ngan adik ipar aku yang jemput kat bus station..sepanjang 2 hari kat kg tu Raihana tak nak berenggang langsung ngan aku..tapi dia takdela nangis..cuma kalau dia tak nampak aku jer dia mesti menjerit sampai aku datang kat dia..hari ahad yang aku nak balik lagi sedih..dia tak nak tido langsung sampai aku balik..dalam kereta masa nak hantar aku gi station bus tu baru dia tido..sampai masa aku nak naik bas tu aku sayang dia puas2 then memang aku jalan terus jer tak toleh2 dah..takut karang aku tengok muka dia aku tak sampai hati pulak nak tinggal..he..he..he..



Yang sebelah Raihana tu cousin dia...tembam giler..dah 8kg dah..

Aku sampai KL lebih kurang kul 9pm sebab aku naik bas kul 4.30pm..Adik aku, Shah dah tunggu kat Jln Duta..Then kitaorang balik Taman Melati kejap..aku pack barang untuk pergi Bukit merah esok..Satu barang pun aku tak packing lagi..aku masuk kan mana yang sempat jer la..then kitaorang balik rumah Shah kat Shah Alam sebab esok pagi2 dia kena hantar aku pergi Office sebab aku naik bas office ke Bukit Merah..

No comments: