Wednesday, December 17, 2008

stress + boring..

Arini aku stress jer kat office..tak tau la apsal..boring sesangat..nak pulak dah takde gelak ketawa kat sini..Dah la kat sini already sejuk giler..ala2 beku terus aku..suasana pun suram jer..Untuk me'release'kan pala otak aku ni..aku pun gi la ber'window shopping' kat mid valley..sorang2..diulang..sorang2..kalau gi reramai karang lagi sakit pala aku kan..so, baik aku gi sorang2..jalan slow2..tengok barang2 pun slow and steady..Aku takdela beli pe2 pun sebab tak plan pun nak beli apa2..just survey2 jer present untuk hubby & si comel Raihana tu..present tiap2 bulan kan..as usual..
Pastu aku terjumpala booties untuk Raihana..sangat da comel..ada sheep yang comel kat atas dia..dah pegang dah nak gi bayar..pastu aku tengok punyer la panjang orang beratur nak bayar kat kaunter..selepas fikir 2-3 second..terus letak balik and kuar dari jusco tu..malas la aku nak menambahkan ketensionan aku kan..lagipun esok lusa boleh datang lagi..Pastu aku pun gi la turun cari makan..ingat nak gi makan kat Kenny Rogers..but then terasa malas nak berjalan jejauh..so, first restauran yang aku nampak Rasamas..Aku tak penah pun makan kat sini lagik..try jerla..Aku order Menu A - ada chicken rice, 1/4 chicken (percik), soup, sprout beans (atau dalam base melayu nyer..taugeh..). Sedap gak la food dier..ala2 cam The chicken rice shop la gak..bleh la datang lagik nanti..sebelum ni nampak cam tak menarik jer nak masuk..he..he..he..
Dah abis makan kat situ yang bertotal RM12.75, aku pun menapak la gi ke taxi stand..tu la sapa suruh tak drive sendiri kan..bukannyer aper..susah la nak park kat midvalley tuh..parking sure penuh nyer kalau time lunch hour kan..so, bih baik aku upah taxi driver tu anta aku..rileks jer kat bakang..hihihi..ok out of topic la..aku sampai office ngam2 kul 2 petang..without bawak ape2 balik ke office..melenggang kangkung sambil pegang wallet & handphone..selalunyer kalau keluar at least pun mesti ada satu barang aku beli..ni memang takde pun..hebatla..kui..kui..kui..Tu jerla citer aku yang kebosanan ari ni..SEKIAN TERIMA KASIH

2 comments:

Anonymous said...

he..he..he.. sian lak aku baca ko nyer blog... jgn stress2... nanti nmpak tua..

Anna said...

Boring sei aritu..rasa nak balik rumah jer..ni pun ingat nak balik rumah jer ni.. :)