Friday, November 07, 2008

Midvalley lagik.. :)

Assalamualaikum..
Baru balik dari Midvalley..Pegi dengan Lia & June..sebenarnya saja jer nak jalan2..but as usual bila dah keluar tu of course la ader jer something yang terbeli. Aku belikan si kecik tu hair band (Lovely lace) & Rattle Ball (Jusco)..saja jer sebab dia kan dah besar..dah pandai pegang2 something so, i think i need to add on her learning through out this ball..hope she'll manage to think more when she get this ball.. :)..Hair band dia sajer jer sebab dia kan takde rambut so, mama dia ni kesian tengok kepala kosong jer without accessories..so, nanti hair band ni sure akan buat si comel ni bertambah cute lagik..(pic later yer..today tak bawak connector la)..
Then, teringat lak nak pulangkan bekas kuih Kak Pah, baby sitter Raihana tu..so, aku pun turun ground floor and belikan dunkin donut jer..harap mak nak masak..maklum jerla..untuk makan sendiri okla..he..he..
Pastu aku terus keluar and tunggu dorang kat taxi stand..around 2.30pm dah sampai kat PPUM..sampai office buka jer office baru teringat..alamak aku beli barang2 ni karang penat la aku nak bawak pergi parking..dah la jauh..dengan kek lagi..sebab aku ada tempah kek 2 biji untuk bawak pergi PD esok..hem..salah sendiri..tapi tak pe..bukan selalu..yang penting aku seronok bila orang lain terima apa yang aku bagi..My Hubby dapat kek pelangi yang dia suka ni..Raihana dapat hair band & Ball..seronok rasanya..Sebut pasal my hubby, last night dia balik dari baca yassin kat surau terus tengok anak (as usual la kan...) then datang kat aku bagi satu paper beg..for my lovely wife..kat dalam tu ada coklat and very cute card..Dalam card tu tulis "I Love you budak bucuk.." memang aku tau dia tak romantik tapi bila dapat macam tu sekali sekala rasa happy sangat..means dia ingat gak kat wife dia ni..dia cakap semalam keluar and teringat yang aku pernah cakap nak makan coklat cadbury tu..so, dia belikan la..thanks sayang..
Okla untuk today..next week kot after balik dari PD aku continue lagik..see ya.. ;)

No comments: