Thursday, October 14, 2010

My 2nd Baby..insyaallah

Salam..
rasanya dah hampir setahun aku tak menjenguk blog ni..ye la..last update since raihana 1 year 6 months..sekarang raihana dah pun 2 years 4 months..and now she'll having adik already. yup..im pregnant...9 weeks baru..so still dalam condition yang sangat tidak menyenangkan..morning sickness..rasanya maybe lebih teruk dari raihana dulu rasanya. actually aku pun terkejut gak bila tau pregnant since bulan puasa aritu..tapi okla..kami bersyukur jugak dengan rezeki ni..lagipun raihana pun dah 2 tahun lebih so, elok sangat la kalau nak dapat adik..cuma yang aku tak larat ialah alahan aku ni..dah la aritu 3 hari gak aku masuk ward sebab alahan ni..sangat tersiksa..sampai rasanya cam nak request jer kat husband cukup la 2 orang jer bang..hehehehe..so, since aku baru 2 bulan lebih pregnant aku tak boleh buat keje berat sangat..di rumah and di office..sekarang rasa cam nak tidur jer..baring jer..lemah sangat la this time..lagi 1/2 jam nak balik rasa cam lambat jer masa berlalu..nak balik rumah..nak drive sangat la membebankan aku..sebab sampai jer parking karang sure aku kena tadah plastik kat mulut siap2..huhuhuhu..apa2 pun doakan kesihatan aku dan baby ni k..and doakan juga kesejahteraan keluarga kami..thanks a lot tuk semua..
luv anna..

1 comment:

Ruziawati Bukhari said...

salam apa khabar? kak t dh privatekan blog.. THE UGLY TRUTH, kalau nk bc blog, kak t nk emel add.. nk invite u nanti

ruziawatibukhari@yahoo.com

tq & take care ok?